• Zij-ingang A66 gesloten

    1 mei 2026
  • Om de veiligheid op ons sportpark te waarborgen, blijft de zij-ingang bij de sporthal gesloten.

    De afgelopen periode is gebleken dat het gebruik van (fat)bikes en andere tweewielers op het terrein regelmatig tot onveilige situaties leidt. Om risico’s voor iedereen te beperken, nemen wij deze maatregel.

    Kom je met de fiets of een ander tweewielig voertuig? Stap dan af vóór de hoofdingang en plaats je vervoermiddel direct in de stalling. Het rijden op het sportpark is niet toegestaan.

    We merken daarnaast dat parkeren soms lastig is, met name op zaterdagen. Kom daarom waar mogelijk lopend, met de fiets of met het openbaar vervoer.

    Wij rekenen op jullie begrip en medewerking om het sportpark voor iedereen veilig te houden.

    Alvast hartelijk dank!

    Met vriendelijke groet,

    Namens het bestuur,
    Rob de Vries
    Bestuurslid Waarden en Normen