• Parkeren bij A66

    1 mei 2026
  • Wij willen al onze leden en bezoekers vriendelijk, maar dringend aandacht vragen voor het volgende:

    De toegang tot ons sportpark Oosterflank moet te allen tijde volledig vrij en onbelemmerd blijven. In geval van een noodsituatie kan elke seconde van groot belang zijn en zelfs het verschil maken.

    Daarom verzoeken wij jullie met klem om de ingang van het sportpark altijd vrij te houden. Dit geldt voor alle dagen van de week, dus ook op zaterdag.

    Parkeren voor de ingang is niet toegestaan, ook niet voor korte momenten.

    Leden/bezoekers die zich hier niet aan houden, lopen het risico op een boete. Indien nodig zullen politie en handhaving worden ingeschakeld.

    Wij rekenen op begrip en medewerking, bij voorbaat dank hiervoor!

    Met vriendelijke groet,
    Bestuur v.v. Alexandria’66